preview

Střední odborná škola Olomouc spol. s r.o.

Video

Škola byla založena v roce 1991.

SOŠ Olomouc spol. s r. o. získala roku 2008 statut Fakultní školy Pdf Univerzity Palackého v Olomouci.

Již více než 1200 absolventů denního, dálkového i pomaturitního studia,  získalo na naší škole střední odborné vzdělání ukončené maturitní zkouškou.

Kde studovat po střední škole?

Stačí se podívat jedním klikem do brožury Absolvent.cz

brochure

Nebo se podívejte na sociální stránky školy

WWW: https://skolaodborna.cz/
Facebook: https://www.facebook.com/stredniodbornaskola
Instagram: https://www.instagram.com/skolaodborna/
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=phT3mUjeri0
Zaměření školy: Střední odborná škola
Typ školy: Veřejná
Bezbariérový přístup: Ne

Studijní programy/obory: (název, forma studia, titul)

72-41-M/01 INFORMAČNÍ SLUŽBY A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE

68-43-M/01 VEŘEJNOSPRÁVNÍ ČINNOST

Přijímací řízení

  • pro hochy i dívky po ukončení 9. třídy ZŠ,
  • do průměru 2,0 v 9. třídě ZŠ bez přijímacích zkoušek,
  • nad průměr 2,0 - test z českého jazyka,
  • školné 14.800,-- /školní rok (platbu je možné rozložit do splátek),
  • možnost pokračovat ve studiu na vyšších odborných školách a na vysokých školách.

Podrobné informace o škole

Žákům mimořádně nadaným, aktivním sportovcům, či žákům mimořádně vytíženým dalšími aktivitami (uměleckými, vědeckými ...) umožníme individuální studijní plán.

Škola je otevřená i žákům se zdravotním omezením či zdravotním postižením. Dlouhodobě úspěšně pracujeme s žáky s diagnózami poruch učení, ADHD, smyslově či tělesně postiženými.

Samozřejmostí je důsledný individuální přístup při zachování nároků na studijní výsledky.

Obory jsou vhodné pro uchazeče, kteří nevolí technické, matematické a přírodovědné obory.

Zajímavá je maturita z předmětu právo v oboru vzdělání Veřejnosprávní činnost.

Nabízíme:

  • obory s budoucností,
  • studium na úspěšné škole – Česká školní inspekce školu ohodnotila nejvyšším možným ohodnocením jako školu nadprůměrnou,
  • přátelské ovzduší, individuální přístup k žákům.

 

Diskuze